ІТС
Інформаційно-технологічний супровід (далі ІТС) — це обов’язковий комплекс послуг, спрямований на підтримку функціонування продуктів BAS та підтримку користувачів програми.
від 550 грн/міс.
Підтримка здійснюється за договором супроводу ІТС. Тип цього договору визначає обсяг сервісів, які отримує користувач, а також перелік доступних розділів інформаційної системи ІТС. Найбільш зручним для користувачів є обслуговування за договором ІТС рівня ПРОФ.
Тип договору ІТС визначає обсяг сервісів, які отримує користувач, а також перелік доступних розділів Інформаційної системи ІТС.
Перелік усіх сервісів, що надаються у рамках договору ІТС, опубліковано на Порталі ІТС.
Важливою особливістю договору ІТС є те, що вартість такого договору значно нижча, ніж вартість кожного сервісу, що надається в його рамках.
Сервіс «Інформаційна система ІТС» включений у рамки договору ІТС. Докладніше про сервіс описано в розділі «Інформаційна система ІТС».
Укладаючи договір ІТС, кожен користувач отримає:
- Впевненість у легальності отриманих оновлень програмних продуктів фірми;
- Можливість використовувати всі знання та досвід, накопичені методистами та експертами в галузі бухгалтерського обліку, оподаткування, кадрового обліку;
- Матеріали щодо ефективної роботи у програмах з максимальним використанням потужного функціоналу, закладеного розробниками у систему BAS;
- Інформацію про зміни законодавства та їх відображення у програмах;
- Персональні консультації у провідних експертів, аудиторів, методистів та розробників фірми;
- Кваліфіковану допомогу з встановлення, оновлення програм та підключення всіх інформаційних ресурсів;
- Доступ до записів лекцій, проведених методистами та фахівцями у "Лекторії", а також можливість відвідувати лекції особисто;
- Можливість одним кліком надсилати звітність прямо із програми;
- Функціонал з обміну електронними рахунками-фактурами та іншими документами безпосередньо у системі BAS;
- Безпечний та надійний доступ до офісних програм на платформі BAS з будь-якої точки світу;
- Можливість миттєво звертатися до потрібного спеціаліста обслуговуючої компанії для отримання технічної підтримки, консультацій та навчання;
- Можливість захищати бази даних від непередбачених ситуацій на віддалених серверах у "хмарному" сховищі.