Супровід
Фірма «КІТ» професійно спеціалізується на наданні широкого спектру послуг з впровадження та комплексної підтримки програмних продуктів автоматизації бізнесу.
Програмний продукт "BAS", який ви придбали, – частина автоматизованої системи для підтримки процесів обліку та управління. Кожна автоматизована система потребує обслуговування та оновлення. Обслуговування автоматизованої системи "BAS" включає: консультації користувача для оптимального використання системи, налаштування програмного забезпечення, допрограмування відповідно до змін у процесах основної діяльності підприємства, оновлення та багато інших сервісів.
Однією із причин необхідності обслуговування продуктів лінійки "BAS" є зміни законодавчих правил щодо податкового обліку. Іншим важливим моментом є випуск оновлень продуктів "BAS" з метою вдосконалення та додавання нових можливостей автоматизованої системи, а також виправлення та оптимізації існуючого функціоналу відповідно до побажань та досвіду користувачів та розробників. Супровід забезпечує злагоджену безперервну роботу автоматизованої системи для обліку та управління на базі "BAS". Відсутність такого сервісу знижує продуктивність системи і в якийсь момент часу призводить до непрацездатності, простоїв та суттєвих матеріальних втрат.
Регулярний супровід
Регулярне супроводження включає комплекс послуг із супроводу систем на базі «BAS» від компанії НВТ «КІТ». Користувачам пропонуються різні варіанти супроводу залежно від масштабів та складності облікових систем.
Віддалений супровід
Зручна технологія підтримки користувачів, що має ряд переваг: єдине вікно з усіх питань, з’єднання зі спеціалістом підтримки в один клік, доступні всі необхідні функції — голосовий зв’язок, передача файлів, віддалений доступ до робочого комп’ютера та ін.
Лінія консультацій
Можливість отримання швидкої та якісної відповіді на будь-яке питання щодо роботи програми, організації та ведення обліку від фахівців.